Photobucket

By Noor Amanda Abd Rahman ♥

Sunday, March 20, 2011

gembira plus dukalara


Salam n morning guys...
Di pagi hari aq mem"posting" kan benda ini. Harap semua terhibur dengan bebelan keramat aq ni. Act, dah lama tak post banyak2 sekali sebab kesuntukan masa dan sebenarnya tiada masa lebih tepat lagi la. Nak kata sibuk sangat tu lah cuma banyak keje yang nak siapkan di hujung-hujung semester ni banyak plak la nak kena present macam-macam.
Pening kepala den , tp Alhamdulillah semuanya dapat diselesaikan dengan baik sekali.
Dah lama tak bergambar ramai2 dengan dak2 class tp akhirnya sebelum kami menamatkan pengajian di Poiteknik Sultan Azlan Shah, Behrang, Perak ini kami sempat bergambar. Amin, semoga semuanya dapat tamatkan pengajian dengan baik dan cemerlang.

Nampak gembiranya semua bergambar, bsela kami mang ske posing ni.
Lg2 bile dapat tangkap gambar free je so lagi la nak n dialukan kami untuk bergambar yea.

Kenapa dengan tong sampah ni??
Em, actually produk ni kami hasilkan untuk projek usahawan tp tak plak disangka terpilih untuk pertandingan antara jabatan pada 29/3/2011 ni.
Alahai, rasa nak jatuh jantung dengar Pn Noraini ckp kat kami.
Kami tak fikir untuk ke situ dan kami hanya lakukan untuk projek usahawan je.
Ade tak siapa-siapa yang berminat untuk jadi presenter kami??
Kami takde masa and SEBENARNYA kami tanak masuk pertandingan tu sebab rasanya tak setanding dengan projek2 pelajar engineering yang lain tu.
Tolong kami, bantu kami.. kami tak nak masuk pertandinngan.. :(

Nape sedihnya ni? Em, nape lah selalu sangat mimpi benda yang cmni yang rasanya setiap orang tak mahukannya. Malam td, aq mimpi "cinta hati" aq ade orang lain. Kenapa mesti mimpi itu? Betul kew akan terjadi kalau kita mimpi macam tu? Ni dah masuk kali ke-2 aq mimpi macam tu. Tp, aq percaya kat dia yang mustahil dia ada orang lain. Andai kata ada kawan2 aq yang tahu pasal cinta hati sy ni, segera la beritahu. Jika benda ni salah, tunjukkan la jodoh sebenar ku.


Kata-kata keramat seorang kekasih " id be lying if i told you thai losing you was something i could handle". Macam tu juga la perasaan aq saat ini, rasa yang bukan2 akan terjadi untuk masa akan datang nanti..Perjalanan masih panjang...

Nape tetiba ad pict aq ni? Saje nak posing2 cket.. Aha..
Cara pemakaian slendang yang kurasa sangat selesa, diajar oleh kakak kesayangan.. "Anne Rahman", thank you kakak!

No comments:

Post a Comment