Photobucket

By Noor Amanda Abd Rahman ♥

Saturday, February 5, 2011

Indahnya Kasih Sayang dan Cinta...

Buat yang sudi membaca

Hari ni terasa nak post something kt blog ni afta dah lama tak buat ape2 kt cnie. Terasa bahagia dan indah sgt hari ni. Andai kata betul jodoh itu telah ditetapkan sejak azali lg tunjukkan la padaku jodohku itu. Berikanlah aku jodoh yang betul2 memahami diriku dan terima diriku seadanya. Kadang2 cinta sebelum kawin indah kerana terasa diri disayangi dan menyayangi dan sekiranya indah yang diharapkan maka itulah jodohku. Percintaan di alam persekolahan membawa ke politeknik dan sehingga semester akhir ini dan pelbagai rintangan dan dugaan dan macam2. Tapi,kami di sekolah dan ipta yang sama. Bagaimana pula selepas ini sekiranya kami ditempatkan di universiti yang berbeza. Sekiranya jodoh kami kuat, sampailah kami di atas pelamin yang selama ini kami inginkan dan angankan. Perhubungan kami telah direstui oleh kedua-dua orang tua kami dan harapnya kekal sehingga kawin nanti. Kawan-kawan kami, harap mendoakan yang terbaik buat kami. Aminn...
Hubungan kami dilanda pelbagai masalah, kadang2 rasa xsayang? Benar ke perasaan seperti itu wujud pada orang yang bercinta? Sekiranya salah, betulkan kesilapan itu. Bagi yang muncul pihak ke3 bagaimana pula? Kerana itulah wujud perasaan simpati dan akhirnya merana diri sendiri. Andai itulah jodohku, tunjukkanlah. Sekiranya hubungan kami dilanda dugaan lagi selepas ini bagaimana untukku mengharunginya lagi dan juga dia. Kepada teman-teman, sayangi diri sendiri dan orang yang menyayangi kita kerana hakikatnya bila seseorang itu dah hilang baru kita menyedarinya dan tidak guna berpatah kembali kerana kesalahan yang telah kita lakukan.
loved <3 AmandaRahman

1 comment:

  1. its been a long time u didn't write anything rite? imy dear. hope everything will be just fine between you and him. ingat janji ALLAH. andai dia untukmu. tetap untukmu :)

    ReplyDelete