Photobucket

By Noor Amanda Abd Rahman ♥

Tuesday, February 8, 2011

Presentation Usahawan


Salam...

Happy? Ntahla rasa la jugak ke "happy" annyew blew class batal ni kan.. Semua student akan terasa bebasnya bila lecturer tidak ada masa nak buat class. Ngee...!
Jarang sekali la kelas batal untuk sem ni sebab terlalu banyak sangat keje yang perlu di "settlekan" untuk menghabiskan sisa-sisa di poli semester ni. Budak-budak rumah nampak gembira dan lepak habis hari ni. Dapat enjoy lepak tengok movie "Hantu Kak Limah Balik Rumah". Mula-mula excited gylew nak tgok. Sumpah! teruja sangat nak tengok sampai mintak kat member. Akhirnya dapat jugak tengok tapi ntahla macam tak best je. Member cakap cmni " Mangla tak faham sebab kome bukan orang perak" . Ade ke? Masalahnya faham je tp ntah la rase cam tak best je. Ade gak babak yang menarik dalam cite ni yang klaka la jugak expecially Kak Limah la. Hehe. Apepun enjoy la sebab tgok ngn dak uma kan.

Next Story
Hari Rabu ni, mean esok la kami ade presentation untuk paper usahawan. Paper ni mang wajib untuk pelajar akaun semester akhir. Walau apa pun kami kena harunginya dan terima semua dugaan ni hanya untuk semester ni. Kami ditugaskan untuk buat blog sendiri dan perlu la untuk membuat pembentangan. Hari keramatnya hari esok ni la doakan kami dapat membuatnya dengan baik. Actually, blog semua dah settle buat cuma nak prepare report dan mental untuk pembentangan dan kena la terima semua kritikan dan pujian tu pun kalau ada la. Upss, terlewat suda rasa ngntuk plus pening kepala sgt2. Time to sleep... Tadaa~ See ya later.

No comments:

Post a Comment